donderdag 12 april 2012

Easter!!

hoi allemaal,

hier heb ik het kaartje dat ik gisteren ook heb laten zien deze is gemaakt met de potloden:
wil je een wat duidelijkere foto zien, dan kan je even kijken naar het eerdere berichtje.
Ik heb een stempel gebruikt uit de serie Easter van Me to you. Ik heb hem ingekleurd met mijn goedkopere versie van de derwent potloden de stabilo(ik laat de potloden nog wel zien). Hier even een foto van de potloden die ik heb gebruikt:

Ik heb 1 derwent potlood gebruik dit is de degene die ik heb gebruikt> Pink Lavender C210 < Ik zal de nummers van de ander potloden op de foto ook nog even zeggen> 1400/722 < >1400/635 < >1400/450 < > 1400/105 <. Het gras randje, het bloemen rondje en de vlinder zijn van de cuttlebug. De bloemen heb ik ergens op internet besteld(waar weet ik niet meer, sorry!). Het papier is van de zelfde serie als van de stempel. Voor de gliterende wangetjes van het schapen pakje heb ik glitterlijm van de kruidvat gebruikt, de glitters zijn roze met zilver. De splitpennen heb ik ergens in helevoet gekocht(weet ook niet meer waar).
Ik vind mijn kaartje echt heel schattig geworden, ik ben heel blij met het eindresultaat.

groetjes, kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten