zondag 15 april 2012

fleurig doosje

hallo allemaal,

ik ben deze week naar de dyk geweest en daar heb ik bij de xenos een klein doosje gekocht, om te versieren. En toen gisteren ben ik even naar oudorp geweest en daar heb ik weer wat gekocht bij jorbeau. Een swirl van marianne disign en nog een van een andere merk. En dat doosje heb ik gisteren dus versierd:
 Het papier is van Melody collection gekocht bij doeading in spijkernisse, ik heb het papier geschuurt en daarna gedistresst met '''tatterend rose''. Ik heb parellint gebruikt van de xenos en de parels ook. Ik heb de parels vast geplakt met tacky glue.
 Ik heb blauw cartstock gestanst met een stans van marianne disign. Het groene blad heb ik ook gestanst de paarse en de roze bloem ook. Het blauwe cartstock heb ik gedistresst met Tumbled glass.
De swirl is van marianne disign. Ik heb het deksel ook nog even voorzien van parels en een vlinder. Op het doosje heb ik nog een klein bloemetje geplakt en ook nog voorzien van parels.

groetjes, kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten