donderdag 12 april 2012

Easter2!!!!

hoi allemaal, (even 3 berichtjes op een dag nog achter elkaar ook pff)

Ik wou toch nog even mijn kaart van de stiften laten zien:

Ik heb hem ingekleurd met deze spectrum noir:
de stempel is dezelfde als die van het vorige berichtje. De kleine witte en blauwe bloemetjes heeft mijn moeder een keer in de kast gevonden dus die heeft ze aan mij gegeven. De andere bloemetjes heb ik van internet(weet niet waar ik ze heb gekocht). De splitpennen heb ik ergens uit helevoet(weet ook niet waar). Het achtergrond papier is van de zelfde serie als van de stempel. Ik heb het roze geruite papier geponst met een martha steward pons.

Ik vind deze kaart ook heel mooi geworden maar ja dat vind iedereen van zijn eigen kaart.

groetjes, kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten